administrator
4 czerwca

Budowlana Marka Roku 2025
patronat medialny

To była XXI już edycja rankingu Budowlana Marka Roku, zorganizowanego przez ASM Research Solutions Strategy, a którego Klub Integracji Europejskiej i magazyn przedsiębiorcy@eu są patronami medialnymi, wyłoniła  najlepsze marki w sektorze materiałów budowlanych, firm generalnego wykonawstwa, dystrybutorów oraz mediów branżowych działających na polskim rynku. Uroczyste jego zaprezentowanie odbyło się 4 czerwca podczas gali w hotelu Windsor w Jachrance. 


Budowlana Marka Roku to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim efekt ogólnopolskich badań rynkowych przeprowadzanych wśród kilku tysięcy firm wykonawczych.  Po raz pierwszy w historii plebiscytu badaniem tym objęto też producentów materiałów budowlanych z sektora stolarki. Uwzględniono także kategorię firm budujących domy jednorodzinne, wyłanianych na podstawie opinii inwestorów indywidualnych planujących lub realizujących budowę domu.  


Kluczowe kryteria oceny: 


  • Materiały budowlane: jakość, relacja ceny do jakości, częstotliwość stosowania. 
  • Dystrybutorzy: dopasowanie oferty, programy lojalnościowe, doradztwo, wygoda zamawiania. 
  • Generalni wykonawcy: jakość współpracy, rekomendacje, standardy bezpieczeństwa, warunki finansowe. 
  • Wykonawcy domów jednorodzinnych: jakość realizacji, terminowość, poziom komunikacji z klientem i renoma marki 
  • Media branżowe: poziom merytoryczny, popularność, rozpoznawalność wśród profesjonalistów. 


Na podstawie badań przyznano również nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej. 


Wyróżnienia indywidualne 2025: 


  • Marketer XXI wieku: Alicja Rzeczkowska z Eastern Europe Communication Manager firmy Somfy 
  • Promotorzy XXI wieku
    - Anna Kaminska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel 
    - Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający firmy Soudal 

  

Czym się wyróżnia ten ranking?

 

„Największą wartością Rankingu Budowlana Marka Roku jest jego obiektywizm” – powiedział nam Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Rankingu. – „To wiarygodne źródło informacji dla inwestorów, którzy poszukują sprawdzonych rozwiązań. Ponad połowa wykonawców – aż 54% – skutecznie rekomenduje wybrane marki swoim klientom. Tym samym ranking staje się nie tylko narzędziem marketingowym dla producentów, dystrybutorów i mediów, ale też realnym wsparciem dla klientów końcowych.” 


Zapraszamy do śledzenia trendów i wyborów wykonawców – szczegóły oraz pełna lista laureatów dostępna jest na stronie: www.budowlanamarkaroku.com 



Magazyn przedsiębiorcy