Budowlana Marka Roku 2025
patronat medialny
To była XXI już edycja rankingu Budowlana Marka Roku, zorganizowanego przez ASM Research Solutions Strategy, a którego Klub Integracji Europejskiej i magazyn przedsiębiorcy@eu są patronami medialnymi, wyłoniła najlepsze marki w sektorze materiałów budowlanych, firm generalnego wykonawstwa, dystrybutorów oraz mediów branżowych działających na polskim rynku. Uroczyste jego zaprezentowanie odbyło się 4 czerwca podczas gali w hotelu Windsor w Jachrance.
Budowlana Marka Roku to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale przede wszystkim efekt ogólnopolskich badań rynkowych przeprowadzanych wśród kilku tysięcy firm wykonawczych. Po raz pierwszy w historii plebiscytu badaniem tym objęto też producentów materiałów budowlanych z sektora stolarki. Uwzględniono także kategorię firm budujących domy jednorodzinne, wyłanianych na podstawie opinii inwestorów indywidualnych planujących lub realizujących budowę domu.
Kluczowe kryteria oceny:
- Materiały budowlane: jakość, relacja ceny do jakości, częstotliwość stosowania.
- Dystrybutorzy: dopasowanie oferty, programy lojalnościowe, doradztwo, wygoda zamawiania.
- Generalni wykonawcy: jakość współpracy, rekomendacje, standardy bezpieczeństwa, warunki finansowe.
- Wykonawcy domów jednorodzinnych: jakość realizacji, terminowość, poziom komunikacji z klientem i renoma marki
- Media branżowe: poziom merytoryczny, popularność, rozpoznawalność wśród profesjonalistów.
Na podstawie badań przyznano również nagrody indywidualne dla osób, które szczycą się osiągnieciami w zakresie marketingu oraz strategii produktowej.
Wyróżnienia indywidualne 2025:
- Marketer XXI wieku: Alicja Rzeczkowska z Eastern Europe Communication Manager firmy Somfy
- Promotorzy XXI wieku:
- Anna Kaminska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel
- Andrzej Kaczor, Dyrektor Zarządzający firmy Soudal
Czym się wyróżnia ten ranking?
– „Największą wartością Rankingu Budowlana Marka Roku jest jego obiektywizm” – powiedział nam Joanna Florczak-Czujwid, Dyrektor Rankingu. – „To wiarygodne źródło informacji dla inwestorów, którzy poszukują sprawdzonych rozwiązań. Ponad połowa wykonawców – aż 54% – skutecznie rekomenduje wybrane marki swoim klientom. Tym samym ranking staje się nie tylko narzędziem marketingowym dla producentów, dystrybutorów i mediów, ale też realnym wsparciem dla klientów końcowych.”
Zapraszamy do śledzenia trendów i wyborów wykonawców – szczegóły oraz pełna lista laureatów dostępna jest na stronie: www.budowlanamarkaroku.com