Jak AI zmienia biznes? Dowiesz się w październiku!
patronat medialny
20 i 21 października Warszawa po raz kolejny stanie się centrum nowych technologii i biznesu, a my dowiemy się, jak AI zmienia biznes. W hotelu Novotel Warszawa Airport oraz online odbędzie się Mobile Trends for Experts 2025 – konferencja, które od lat gromadzi kadrę zarządzającą, menedżerów IT, osoby odpowiedzialne za cyfryzację i automatyzację procesów, specjalistów UX, e-commerce i marketingu.
Na uczestników czeka ponad 50 prelekcji, trzy sceny i intensywne dwa dni spotkań z praktykami. A jeśli planujesz dołączyć, na końcu artykułu znajdziesz informację o specjalnej zniżce na bilety.
AI zmienia biznes
Według raportu Power of AI 2025 przygotowanego przez BUZZcenter wynika, że już ponad połowa polskich firm wdrożyła rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji lub prowadzi ich zaawansowane testy, a co trzecia planuje rozpocząć wdrożenia w ciągu najbliższego roku. Najczęściej wykorzystywane są narzędzia do analizy danych (44%), automatyzacji procesów (43%) oraz generowania treści (42%). Co ważne, z AI korzystają nie tylko duże korporacje – coraz częściej sięgają po nią także małe i średnie przedsiębiorstwa, traktując ją jako realne wsparcie w codziennym biznesie.
– Wielu liderów z dumą ogłasza: “Mamy AI w firmie!” Ale gdy zapytam: “Jak konkretnie wpływa to na wynik finansowy, decyzje klientów albo koszty operacyjne?”, często zapada cisza – opisuje problem na Linkedin dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola – To nie zarzut. To realny problem, który widzę w wielu organizacjach.
Właśnie dlatego podczas konferencji szczególny nacisk zostanie położony na praktyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w różnych obszarach i branżach – od strategii, przez codzienną pracę zespołów, po unikanie kosztownych błędów.
Escola – innowacje w praktyce
Escola, organizator konferencji, w tym roku mocno podkreśla swoją ekspercką obecność. Dr Krzysztof Wojewodzic zaprosi uczestników do przyjrzenia się bliżej czterem case studies z obszaru medycyny i edukacji. Z kolei Jakub Góral, Managing Partner w Escola, poruszy temat Customer Experience jako głównego czynnika budowania dojrzałego biznesu, pokazując, że sukces firmy zaczyna się od prawdziwego zrozumienia klienta.
A tym, na co wszyscy czekają z niecierpliwością będzie Fireside chat z Marcinem Kuśmierzem, CEO Allegro oraz akcjonariuszem i członkiem Rady Nadzorczej Escola. Rozmowę poprowadzi dr Krzysztof Wojewodzic.
Escola od ponad dekady wspiera biznesy w cyfryzacji procesów, dostarczając rozwiązania z obszaru aplikacji mobilnych, e-commerce, EdTech i AI.
Najciekawsze prelekcje i eksperci MT4E 2025
Wśród prelekcji znajdą się także wystąpienia praktyków z największych firm technologicznych i biznesowych w Polsce – m.in. InPost, GOG, Empik, Sii, Commerzbank, TIM, Brand24, Polpharma czy DevaGroup. Będą to case studies, które pokazują zarówno kulisy cyfrowych transformacji, jak i codzienne wyzwania w zarządzaniu zespołami, projektowaniu produktów i marketingu.
Wystąpią między innymi:
- Anita Krasińska, Senior Product Owner w InPost, która w wystąpieniu Dobry, zły i brzydki… eksperyment pokaże, jak testować rozwiązania i opierać kluczowe decyzje na danych,
- eksperci Sii – Weronika Sobótka-Wierzchowska i Rafał Gęsior – przeprowadzą uczestników przez cały proces: od projektowania, przez development, aż po testy dostępności,
- Mikołaj Winkiel z Brand24, który zaprezentuje, jak monitoring wspierany przez AI pomaga budować zaufanie do marki,
- Kamil Porembiński, który przyjrzy się największym wtopom we wdrażaniu sztucznej inteligencji i pokaże, jak uczyć się na cudzych błędach
- Robert Pławiak z Polpharma – przybliży proces cyfrowej transformacji w farmacji
- Adam Jastrowicz z Empik zabierze uczestników w podróż po API, KPI i chemii budowania partnerskiego e-commerce z sensem.
Wspólnie tworzymy MT4E
Za sukces wydarzenia odpowiadają także partnerzy, którzy wspierają wydarzenie i współtworzą jego wartość. Jupiter Integration, autoryzowany reseller Apple, wspiera firmy we wdrażaniu ekosystemu Apple, a w październiku pojawi się Mobile Trends, by wspólnie z uczestnikami tworzyć przestrzeń wymiany wiedzy i doświadczeń. Platforma myVOD tradycyjnie zapewni transmisję online i dostęp do nagrań na platformie vod.mobiletrends.pl.
Marketingowe zaplecze tworzy DevaGroup, agencja z 20-letnim doświadczeniem w SEO, SEM i analityce, a patronat honorowy nad wydarzeniem objęło IAB Polska. Wydarzenie wspiera także wielu partnerów medialnych.
Spotkajmy się w październiku!
Mobile Trends for Experts 2025 to przestrzeń wymiany doświadczeń i praktycznej wiedzy. Ponad 50 prelekcji, praktyczne case study i networking na najwyższym poziomie – to gwarancja, że każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie – niezależnie od tego, czy zajmuje się zarządzaniem, UX, marketingiem, AI czy commerce.
20–21 października spotkajmy się w Warszawie lub online, by wspólnie odkrywać, jak AI zmienia biznes. To wydarzenie, którego nie można przegapić – jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zarezerwuj miejsce już dziś!
A z kodem MEDIA Twój bilet, który kupisz na stronie https://2025.mobiletrends.pl/rejestracja będzie tańszy!
Najważniejsze linki:
- Strona internetowa: https://2025.mobiletrends.pl/
- Bilety: https://2025.mobiletrends.pl/rejestracja
- LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/mobiletrends-pl/
- Facebook: https://www.facebook.com/mobiletrendspl
- Instagram: https://www.instagram.com/mobile_trends/
Spotkajmy się zatem w Warszawie (lub online), by dowiedzieć się, jak AI zmienia biznes!
materiał partnera