administrator
23 października

AI & Business Analitics
patronat medialny

Zorganizowana przez GigaCon konferencja AI & Business Analytics poświęcona jest sztucznej inteligencji i analizie danych w biznesie. Będzie to wydarzenie, gromadzące ekspertów, praktyków i liderów branży i odbędzie się online, czyli w formie webinaru, podczas którego omawiane będą najnowsze trendy, innowacje i zastosowania technologii AI w obszarze analizy biznesowej. Jego uczestnicy będą mieli okazję dowiedzieć się, jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji do optymalizacji procesów biznesowych, prognozowania trendów rynkowych oraz podejmowania strategicznych decyzji. Dzięki temu webinar AI & Business Analytics stanowić będzie platformę do wymiany wiedzy i zdobywania inspiracji dla efektywnego wykorzystania AI i analizy danych w dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym.


Udział w webinarze AI & Business Analytics jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na dedykowanej temu webinarowi stronie www.gigacon.org/ai-102025, gdzie znajdziemy o nim więcej informacji. 


agenda webinaru

09:00

Rozpoczęcie konferencji                           

09:00 - 09:30

Wykład merytoryczny zarezerwowany

- Marcin Rutecki (Becour, Klub Inteligencji Biznesu)

09:35 - 10:05

Efektywne wykorzystanie AI w procesach przedsprzedażowych jako wsparcie O2C i P2P cz. 2

- Bartosz Kochanowski, Edwin Moulouangou, Grzegorz Zdzieborski (Rhenus Digital Workforce we współpracy z IBM)

Zaprezentujemy w jaki sposób sztuczna inteligencja może wspierać procesy przedsprzedażowe, zwiększając skuteczność działań handlowych i operacyjnych. Omówimy konkretne zastosowania AI w ramach cyklów Order-to-Cash (O2C) i Procure-to-Pay (P2P) – od analizy danych i automatyzacji ofertowania po inteligentne prognozowanie i podejmowanie decyzji. Uczestnicy poznają praktyczne przykłady wdrożeń oraz narzędzia, które realnie wspierają rozwój sprzedaży i zakupów.
1.    Automatyzacja działań przedsprzedażowych:

  • Obsługa komunikacji (wielokanałowej) 
  • Analiza danych i potrzeb klienta
  • Personalizacja komunikacji i ofert

2.    Wsparcie procesów Order-to-Cash (O2C):

  • Szybsze generowanie ofert i wycen
  • Prognozowanie popytu i sprzedaży
  • Proaktywne podejście do obsługi klienta

3.    Wsparcie procesów Procure-to-Pay (P2P):

  • Ocena i selekcja dostawców
  • Predykcyjne planowanie zakupów
  • Identyfikacja i analiza ryzyk zakupowych

4.    Korzyści z wdrożenia AI:

  • Zwiększenie efektywności operacyjnej
  • Skrócenie czasu realizacji procesów
  • Ułatwienie podejmowania decyzji na podstawie danych

10:10 - 10:40

AI napędzane przez open source - jak budować Agentów AI dających konkretne korzyści

- Marcin Makowski (BeOne)

BeOne pokaże, jak połączyć sztuczną inteligencję z siłą otwartego oprogramowania, by tworzyć Agentów AI, którzy naprawdę pracują - automatyzują, decydują i wspierają ludzi.
Dzięki ekosystemowi Camunda, Alfresco i n8n dowiesz się, jak budować inteligentne procesy na bazie technologii dostępnych dla każdego - bez płatnej licencji i bez ryzyka.
To prezentacja o tym, że rewolucja AI zaczęła się w open source - i że właśnie tam wciąż rozwija się najszybciej.

10:45  11:15

Wykład zarezerwowany dla Sponsora konferencji

11:20 - 11:50

Jak zaawansowane AI automatyzuje zarządzanie dostępem uprzywilejowanym?

- Miłosz Kosowski (Fudo Security)

Na wykładzie dowiesz się, jak zaawansowane algorytmy AI rewolucjonizują zarządzanie dostępem uprzywilejowanym – od automatycznego nadawania uprawnień po inteligentne wykrywanie anomalii. Webinar pokaże, w jaki sposób sztuczna inteligencja zwiększa bezpieczeństwo i odciąża zespoły IT w realnym środowisku pracy.

11:55 - 12:25

Od obowiązku regulacyjnego (KSeF) do przewagi konkurencyjnej (AI)

- Radosław Dominiak (Pagero)

Cyfryzacja to ekosystem, nie jednorazowy projekt. To synergia rozwiązań – od obowiązkowych regulacji, takich jak KSeF, po strategiczne inwestycje w AI, które potrafią uwolnić nawet 240 godzin rocznie na pracownika. Pokażemy, jak firmy ze spójną strategią cyfryzacji osiągają nawet 3,5x wyższy ROI i jak zamienić wymogi regulacyjne w solidny fundament szerokiej automatyzacji.

12:30 - 13:00

AI w Praktyce: Jak AWS Zmienia Oblicze Technologii

- Rafał Gądek (Trek2Summit)

Podczas naszej prezentacji szczegółowo omówimy, jakie usługi AWS można wykorzystać do budowy zaawansowanych rozwiązań AI. Przedstawimy narzędzia i usług dostępnych na platformie AWS, które wspierają procesy związane z uczeniem maszynowym, analizą danych oraz automatyzacją. Zaprezentujemy również przykładowe studia przypadków (Case Studies) z wdrożonych przez nas projektów, które ilustrują praktyczne zastosowanie AI na AWS.

13:05 - 13:35

Autorskie rozwiązania AI w optymalizacji komunikacji i efektywności biznesowej

- Marek Drozdowski, Tomasz Laszuk (Euvic Future Work)

W trakcie prezentacji pokażemy własne, gotowe do implementacji narzędzia AI. Pokażemy jak szybko usprawnić dzielenie się wiedzą wewnątrz organizacji i z klientem zewnętrznym oraz jak zweryfikować i optymalizować wykorzystanie aplikacji produkcyjnych przez użytkowników. Pokażemy rozwiązania, które już pracują u naszych klientów, gdzie przynoszą namacalne efekty. 

13:40 - 14:00

Statlook: sprawne zarządzanie IT z wykorzystaniem sztucznej inteligencji

- Marcin Pera (Statlook)

Statlook nie tylko automatyzuje codzienną pracę administratorów, ale też otwiera drogę do wykorzystania AI w analizie IT. Dane o sprzęcie, oprogramowaniu i aktywności użytkowników zamienia w czytelne raporty, które można wzbogacić o analitykę predykcyjną. To rozwiązanie, które sprawia, że infrastruktura IT staje się źródłem wiedzy dla biznesu – teraz i w przyszłości

14:05 - 14:35

Sztuczna inteligencja w przetwarzaniu danych osobowych - kompilacja wymogów RODO i AI Act

- Mikołaj Śniatała, Magdalena Kuczyńska (Andersen)

W trakcie prezentacji przedstawimy ramy prawne przetwarzania danych osobowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, wskazując na wymogi jakie muszą uwzględnić organizacje korzystające z oprogramowania opartego na sztucznej inteligencji, pozwalającego na automatyzację procesów przetwarzania danych osobowych w organizacji oraz związane z nimi wyzwania z perspektywy RODO i AI Act. 

14:40 - 15:10

Wykład merytoryczny zarezerwowany

- Łukasz Brzyski Brzyski Wiśniewski Doradztwo Biznesowe)

15:15

Zakończenie konferencji


Magazyn przedsiębiorcy